Stokwolf kaartenlab > Verzendservice: Direct je kaartjes laten verzenden

Verzendservice

 

Laat je kaartjes gemakkelijk rechtstreeks verzenden naar al je vrienden en familie met de speciale verzendservice. Vul de adressen handmatig in of upload ze met het adressen Excel bestand.

Let op. De verzendservice is helaas (nog) niet te combineren met extra producten als: labeltjes, een extra kaartjes, houten elementjes, kraamborrelkaartjes en/of sluitzegels.

Service direct verzenden

De verzendservice houdt het volgende in:

- Jouw kaarten worden in de enveloppen gestoken.
- De postzegels worden op de enveloppen geplakt.
- De etiketten worden geprint en op de enveloppen geplakt.
- De kaarten worden op de door jullie gekozen verzenddatum met PostNL verzonden direct naar de geadresseerden.

Kosten per geadresseerde

Locatie
Prijs per kaart
Naar Nederland: € 1,44 inclusief postzegel (exclusief drukkosten)*
Buiten Nederland: € 2,03 inclusief postzegel (exclusief drukkosten)*

* Voor zware dubbele kaarten in het formaat 14x21 betaal je 1 postzegel extra (€ 0,96) in verband met het extra gewicht.  

Hoe werkt direct verzenden?

Hieronder leg ik stapsgewijs uit hoe het direct verzenden precies werkt:

Stap 1. Kies voor direct verzenden

Zodra je kaart klaar is kun je verder naar het bestelproces. Kies daar voor de optie Rechtstreeks verzenden.

Kies rechtstreeks verzenden

Kies daarna het formaat van de kaart, papiersoort en de envelop kleur.

Stap 2. Adressen toevoegen

Voeg nu jouw adressen toe. De adressen kun je op twee manieren invoeren bij het Stokwolf Adressenboekje. Dit kan handmatig per stuk of door het uploaden van het adressen Excel bestand. Zorg dat je per adres alle verplichte velden hebt ingevuld.

Stap 3. Kies je verzenddatum

In het bestelproces kun je een verzenddatum kiezen. Aan de rechterzijde staat de verwachte bezorgdatum. Let op: wij zijn afhankelijk van de postbezorger. In Nederland wordt er op maandag geen brievenbuspost bezorgd.

Alle bestellingen die op maandag t/m vrijdag en op zondag voor 17:00 zijn besteld gaan dezelfde dag met de post mee.

Stap 4. Controle

Bekijk de inhoud van je winkelmandje en controleer of het aantal adressen klopt. En ga door naar de betaling.

Stap 5. Betaling en bevestiging

Zorg dat je e-mailadres klopt, zodat we je een bevestiging kunnen sturen van de bestelling.
Kies de gewenste betalingswijze en reken de kaartjes af.
De kaarten worden direct naar de geadresseerden verstuurd. De factuur komt op eigen naam te staan.

Stap 6. Kaartjes worden rechtstreeks naar familie en vrienden verstuurd

Heb je op een werkdag vóór 17:00 uur besteld? Dan worden de kaartjes dezelfde dag nog gedrukt en verzonden (afhankelijk van je gekozen verzenddatum).

De kaarten worden per reguliere post verzonden via PostNL en doorgaans binnen 1-2 werkdagen bezorgd. We zijn hier echter wel altijd afhankelijk van de postbezorger. In Nederland wordt er op maandag geen brievenbuspost bezorgd. Je bestellingen worden opgeslagen in je account. Je kunt ze hier opnieuw bekijken of eventueel kaarten nabestellen.

Lees hier alles over de bezorging en verzending van jouw kaartjes.

TIP: Het is ook mogelijk een deel van je kaartjes zelf te verzenden en het andere deel via onze direct verzend service te laten versturen. Plaats twee aparte bestellingen: eentje voor thuis “pakket ontvangen” en de andere voor “rechtstreeks verzenden”.